O spoločnosti
Všetko pre stavebníctvo, výrobu a B2B – Produkty a služby pre stavebníctvo a stavebné projekty – Magazín pre profesionálov
Online magazín forbi prináša denne informácie z oblasti stavebníctva a B2B, články o stavebných projektoch, trendoch, aktuality o firmách, o produktoch a službách.
• Časti magazínu
- Stavebné konštrukcie
- Materiály a produkty
- Technológie, TZB
- Stroje, elektro a zariadenia
- Inžinierske stavby
- Služby a vybavenie
Magazín a katalóg forbi vypĺňa medzeru na trhu v informovaní odbornej aj laickej verejnosti. Investori, stavebníci, developeri, manažmenty firiem, architekti, projektanti a autorizovaní inžinieri čerpajú denne aktuálne informácie o produktoch, materiáloch, technológiách, službách a dodávateľoch. Prehľad o pripravovaných projektoch.
• Cieľová skupina a návštevníci
- architekti, projektanti a autorizovaní inžinieri
- investorské a developerské spoločnosti
- stavebné a subdodávateľské firmy
- manažmenty rozhodujúce o nákupe
- stavebníci, investori a majitelia stavieb
- pedagógovia a študenti odborných vysokých škôl
- záujemcovia o rekonštrukcie, novostavby
- laická verejnosť so záujmom o produkty, technológie, služby a stavebné projekty
• Prečo dať o sebe vedieť a uverejňovať vo forbi.sk a forbi.cz
- Online web o stavebných projektoch, stavebníctve, biznise, o produktoch, technológiách a službách.
- Cieľovou skupinou B2B sú investori, stavebníci, developeri, manažmenty firiem, architekti, projektanti, autorizovaní inžinieri, podnikatelia, pedagógovia a študenti odborných vysokých škôl a všetci záujemcovia o produkty a technológie pre výstavbu a rekonštrukcie.
- Čitatelia forbi rozhodujú, alebo spolurozhodujú o nákupe produktov, technológií a služieb v projektoch a na stavbách. Pre odborníkov aj laickú verejnosť.
- Denne nové články z oblasti stavebníctva o pripravovaných projektoch, firmách a o produktoch. Katalóg produktov, firiem a dodávateľov pre stavebníctvo a priemysel.
- Oslovením adresnej cieľovej skupiny – odbornej, profesionálnej komunity a aj laickej verejnosti informujete o novinkách a svojej ponuke produktov, a služieb a získavate konkurenčnú výhodu.
- Úspora nákladov na propagáciu, efektívne oslovenie klientov, šetríme naše lesy